بهترین مارک لوازم خانگی

خرید اقساطی لوازم خانگی در کرج،فروش اقساطی لوازم خانگی سامسونگ،فروش اقساطی لوازم خانگی ال جی،فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

بهترین مارک لوازم خانگی

خرید اقساطی لوازم خانگی در کرج،فروش اقساطی لوازم خانگی سامسونگ،فروش اقساطی لوازم خانگی ال جی،فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

با بهترین دوست سلامتی خود در آشپزخانه آشنا شوید .

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵ ب.ظ
آشپزهای حرفه ای قدیمی به این نکته پی برده بودند که با نصب یک پنکه در داخل محفظه فر میتوان هوای داخل فر را با سرعت به چرخش در آوردبه گونه ای که با چرخش گردبادی از هوای گرم ، غذا باحفظ کیفیت بهتر در زمان کمتری طبخ می گردد. در حال حاضر این تکنولوژی با پیشرفت بیشتری به نسل هواپزها رسیده  است. دستگاه فلیوردر شکلی نو ومدرن با بهره گیری از همان روش قدیمی وبا استفاده از گرما، نور هالوژن وامواج بی خطر مادون قرمز غذاهای سالم وخوشمزه را در زمانی کمتر از نصف زمان لازم برای پخت در مقایسه با روش های سنتی آماده می سازد. با این تفاوت که کاسه این دستگاه به جای فلز از شیشه ساخته شده بنابراین میتوان مراحل وروند پخت غذا را به وضوح مشاهده نمود وزیر نظر داشت.
havapaz6

هوای داغ با چرخش سریع وطوفانی خود از بالا به تمام سطح غذا به طور یکنواخت وبه یک اندازه میرسد وحتی لزومی به پشت ورو کردن غذا نیست. 
دستگاه فلیور یا هواپز به گونه ای طراحی شده که میتوان در دو طبقه مختلف، پخت هم زمان داشت. 
مزیت دیگر این دستگاه ، این است که میتوان با قرار دادن تکه های گوشت روی سینی توری ومشبک بدون نیاز به مصرف روغن برای پخت حتی روغن وچربی های اضافی درون گوشت را نیز که از بالا روی سینی پایین میریزد از غذای اصلی خارج نمود. وهمین امر باعث میشود که پس از پخت کمترین مقدار روغن در غذا باقی بماند. وبدین ترتیب سلامت و سبک بودن غذا تضمین می شود.

havapaz2

بعضی از هواپزها بسته به مدل انتخابی شما امکان سرخ کردن، بخارپز، تست کردن، یخ زدایی، پخت کیک و یا خشک کردن مواد تازه را دارند. حتی می توان مواد فریز شده را مستقیما از فریزر خارج نموده و بدون یخ زدایی جهت پخت در دستگاه قرار داد. 
انواع مختلف هواپزها این قابلیت را دارند که دما وزمان پخت در آن ها را به دلخواه تنظیم نمود. 
کاسه شیشه ای هواپزها با قابلیت های شستشو با دست ،شستشو با ماشین ظرفشویی وحتی سیستم تمیزی خودکار( self clean) طراحی شده اند.

havapaz4

اغلب هواپزها بسته به نوع ومدل خود ممکن است لوازم جانبی متفاوتی به همراه داشته باشند . این لوازم عبارتند از: تابه سرخ کن، پایه نان، پایه کوتاه ،پایه بلند، دسته درب، انبر بخارپز.....
افرادی که به سلامت تغذیه خود اهمیت میدهند ومایلند که علاوه بر غدای سالم وکم چرب طعم لذیذ آن را نیز تجربه کنند ،میتوانند با داشتن یک دستگاه هواپز در آشپزخانه خود این امر را عملی سازند.

havapaz5

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۴
postan postan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی